leka-2017.reismee.nl

Vierde visdag

Vandaag begon de dag met een fietstochtje in de hagel met Zeepier om diesel voor de boot te halen. Onderweg kwamen we nog bijzondere hooirollen tegen uitgedost à la Miss Piggy, wat hier de diepere betekenis van is ontgaat ons volledig.

Tevens gelijk gekeken naar het assortiment van beide Supermarkten op het eiland voor als we in de toekomst met minder boodschappen willen gaan vliegen.

George verwachtte een mooie dag want op het zonnedek werd er driftig met zonnebrand gesmeerd.

De vis blijft moeilijk te vinden en zit soms erg diep...60-80 m. De verhuurder is ook weer thuis maar we hebben hem nog niet ontmoet... hij moet nl. snel de boot van Zeepier repareren.

Tijdens de middag thee, na afloop van de visdag vóór de visschoonmaak sessie worden we plotseling opgeschrikt door een heftige brandlucht... de kanten worden afgebrand bij het fjord ... dat doen ze hier met een emmertje olie...stelletje milieu-criminelen

hanneke

lekker smeren hoor George dan bijten ze beter en zien ze je goed. groetjes.

Kees

Kijk, als ze voor het afbranden alcohol zouden gebruiken, dan zaten jullie niet op het water, toch???
Stond er geen regenboogvlag bij die "varkens"??
De tijd gaat snel, geniet ervan, 't is zo weer voorbij en zitten jullie weer bij moeder de vrouw..auw, auw!!
Have fun en ga nu eens op een goede plek vissen!