leka-2017.reismee.nl

Terugreis naar NL

Vroeg opgestaan om de koffers naar de kade van de snelferry naar Namos die om 6:55 uur vertrekt...handig zo'n kruiwagen! De vis hebben we gisterenavond al uitgebreid gewogen om de 4 koelboxen niet al te ver boven de limiet van 23 kg te hebben tijdens de incheck op Trondheim.

De transfer naar de bus in Nasos is best wel een beetje hectisch om de 6 koffers, 4 grote koelboxen en alle handbagage van boord te krijgen. Gelukkig helpt het bootpersoneel ook een handje mee. De incheck op Trondheim verloopt met minder discussie als in Schiphol het ondergewicht van de hengels en de koffer van Wiegert mag gewoon mee als overgewicht in de koelboxen.

Het is wel bizar om om half 8 's avonds alweer op Schiphol staat, waar we voorheen 3 dagen over reden met auto en aanhanger.

De visvakantie zit er weer op, de vis was niet makkelijk te vinden door het ontbreken van kleine koolvis en de vis zat er diep (rond 50 m diep). Het weer was vrij koud voor de tijd van het jaar....het is niet boven de 10 graden geweest, we hebben wel veel zon gehad met vrij weinig wind.

Tot de volgende keer,

René

Gert jan

René ik heb geen i mail adres van jou dus doe ik het maar hier bedankt voor je berichten ik las ze elke dag met plezier nog bedankt Gert jan